Ontdekking buitenaards leven niet langer ondenkbaar
| Auteur |
Bericht |
|
Searcher
|
Berichttitel: Ontdekking buitenaards leven niet langer ondenkbaar Geplaatst: 25 jan 2010, 21:57 |
|
|
Britse wetenschappers menen dat ontdekking van buitenaards leven een kwestie van tijd is. De meest vooraanstaande Astronoom van Engeland; Lord Rees, durft zelfs te stellen dat de kans op buitenaards leven op andere planeten groter is dan ooit! http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/8478033.stm
|
|
|
|
 |
|
Stormrijder
|
Berichttitel: Re: Ontdekking buitenaards leven niet langer ondenkbaar Geplaatst: 27 jan 2010, 10:13 |
|
Geregistreerd op: 23 jan 2010, 18:34 Berichten: 1 Woonplaats: Overijssel
|
Over die conferentie werd net alweer lacherig gedaan op Radio 1. Erg triest dat zelfs een wetenschappelijk relevante conferentie, waar niet eens over UFO's werd gesproken (enkel academisch ingebakken onderwerpen) zo onthaald wordt. Interessante onderwerpen overigens: http://royalsociety.org/workarea/Downlo ... 4294969531
|
|
|
|
 |
|
Sceptic
|
Berichttitel: Re: Ontdekking buitenaards leven niet langer ondenkbaar Geplaatst: 05 jun 2010, 02:55 |
|
|
Searcher schreef: Britse wetenschappers menen dat ontdekking van buitenaards leven een kwestie van tijd is.
Onzin, die ontdekking is allang geweest. foto's, videos, pilot reports enz. 70 jaar gelden is met een bepaald verschijnsel al ontdekt dat het een buitenaards leven/intelligentie achter dit fenomeen moet zijn. Door de manier van verschijning, vliegbeweging, reactie op situaties enz. Het is alleen wachten op een Offcieuze bevestiging van 70 jaar verspilde tijd van liegen, bedriegen, bedreigingen, getouwtrek, vermoorde waarnemers, in zichzelf gekeerde mensen door waarnemingen en ga zo maar door van een niet officieel geaccepteerd fenomeen in de wereld! Al 70 jaar BRAVO!
|
|
|
|
 |
|
paps
|
Berichttitel: Re: Ontdekking buitenaards leven niet langer ondenkbaar Geplaatst: 07 jun 2010, 22:08 |
|
Geregistreerd op: 20 jan 2010, 23:49 Berichten: 87 Woonplaats: Meppel
|
De ontwikkelingen gaan wel heel erg snel.... 
_________________ Hij die een oordeel heeft is opgehouden met denken.
|
|
|
|
 |
|
Mosselman
|
Berichttitel: Re: Ontdekking buitenaards leven niet langer ondenkbaar Geplaatst: 11 jun 2010, 20:25 |
|
|
Hoe is het nou toch mogelijk dat hier haast niets gebeurd? En er nauwelijks bezoekers zijn. Terwijl ufoplaza.nl nog dagelijks duizenden bezoekers trekt? Jongens, daar kan toch weinig van kloppen van die cijfers? En waarom lijken de moderators nauwelijks tot niet nog actief te zijn? Is de poen op? En vooral de wil/motivatie of zo? Het blijft makkelijk praten vanaf mijn zijlijn maar volgens mij hebben jullie een beetje onderschat dat de bezoekers van .nl wat weinig werkelijke uitleg/antwoorden hebben gekregen inzake de veranderingen en overgang. Met als resultaat... Nog steeds respect voor het initiatief en de moeite. Maar wat zonde zeg.
|
|
|
|
 |
|
paps
|
Berichttitel: Re: Ontdekking buitenaards leven niet langer ondenkbaar Geplaatst: 11 jun 2010, 21:50 |
|
|
|
Je hebt gelijk.....
Ik weet ook niet waar het precies aan ligt.
Ik kan voor mezelf wel zeggen dat ik het laatste half jaar enorm druk heb gehad. Ik ben gaan samenwonen, heb een grote verbouwing gehad, een nieuwe baan gekregen en mijn zoon is het huis uit gegaan.....
Vanaf nu breekt er een tijd van iets meer rust aan en kan ik wat vaker verse artikelen plaatsen en columns schrijven.
Jan heeft de laatste maanden misschien nog wel meer voor zijn kiezen gekregen dan ik, dus die is ook even in een lage versnelling.
Verder is er ook weinig spectaculair Ufo nieuws..... Misschien wordt het wat beter als het wat mooier weer wordt en de mensen wat meer buiten komen...?
Ik heb deze site zeker niet opgegeven maar er is vanuit ons inderdaad weinig input gekomen...
|
|
|
|
 |
|
DBunker
|
Berichttitel: Re: Ontdekking buitenaards leven niet langer ondenkbaar Geplaatst: 12 jun 2010, 12:35 |
|
|
De belangrijkste reden waarom er zo weinig belangstelling voor de deze site bestaat is mogelijk een gevolg van het feit dat het oude Ufoplaza bij het zoeken op Google nog altijd bovenaan als zoekresultaat verschijnt. Dan moet je maar weten dat het nieuwe Ufoplaza bereibaar is via een portal. Daarnaast herinner ik me dat het vroeger allemaal wat dynamischer was. Er werd gezocht en niet afgewacht. Het kan ook te maken hebben met de voorkeur van mensen om zich in de luren te laten leggen door berichten die geen enkele grond hebben in de werkelijkheid. En wat betreft het onderwerp van deze draad: dat is een waarheid als een koe. 
_________________ ALLEEN BEWIJS TELT.
|
|
|
|
 |
|
paps
|
Berichttitel: Re: Ontdekking buitenaards leven niet langer ondenkbaar Geplaatst: 24 jun 2010, 05:59 |
|
|
|
Ik heb de laatste maanden veel te weinig tijd gehad voor input, inderdaad, het zelf actief zoeken naar nieuws. Ik kan ook redelijk goed vertalen, dus Engelse of Duitse artikelen zijn geen probleem.
Maar ik ben het enthousiasme ook een beetje kwijt geraakt, we zullen er hard aan moeten trekken met z'n allen om er weer een bruisende site van te maken...
|
|
|
|
 |
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast |
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|